piątek, 25 maja 2012

Masa rowerów i zieleni w Nowej Hucie

Jubileuszowa masa w tym roku pojechała do Nowej Huty. Jechali z nami młodsi i starsi, kobiety i mężczyźni, chłopaki i dziewczyny, w sumie ponad 360 rowerzystów różnej maści i narodowości. Były rowery poziomie, cargo, sportowe i stylowe. Pewnie wszystkich nie sfociłem, ale starałem się ;)
Miło było fotografować Wasze uśmiechnięte twarze na trasie. Wrzucam tylko kilka zdjęć podsumowujących, więcej znajdziecie na profilu fesbukowym Kraków Miastem Rowerów. Zdjęcia są publiczne, więc przeglądać możecie, nawet jeśli wciąż żyjecie bez fejsa.
Niedługo też zmontuję jakieś video z przejazdu. Czuwajcie!


Fotograf w kaszkiecie pozdrawia ekipę w kaszkietach!
Dziś pierwszy raz czuwała nad nami ekipa rowerowych ratowników medycznych z R-Kwadrat. Mam nadzieję, że już na stałe zagoszczą na naszych masowych przejazdach. Dzięki!


Na blogu pojawiała się już damka rasta i składak rasta, teraz do kolekcji dołączył składak ska.



Prawdopodobnie zainteresuje cię też: Masa w Nowej Hucie [video]

2 komentarze:

  1. Fajnie było co tu dużo gadać....i ludzie i pogoda dopisała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne macie tam rowery - zwłaszcza choppery - u nas tego wciąż brakuje

    OdpowiedzUsuń